• fa'amama ea siiatoa

E mafai moni ea fa'amamā ea ona aveese formaldehyde?E taua tele nei manatu!

E mafai moni ea fa'amamā ea ona aveese formaldehyde?E taua tele nei manatu!

Ona o le faʻaauauina pea o le tau o le asu i tausaga talu ai nei, o le PM2.5 tau o le tele o taulaga e masani ona pa.E le gata i lea, o le manogi o formaldehyde e pei o teuteuga fou o fale ma meafale ua aumaia ai se aafiaga tele i le soifua maloloina o tagata.Ina ia manavaina le ea mama, ua avea Air Purifiers ma "pele" fou, o lea e mafai ai e le faʻamamaina o le ea ona faʻafefe moni le puaa ma aveese formaldehyde?O le a le mea e tatau ona ou gauai i ai pe a faʻatau?

01

Fa'avae fa'amama ea

O le fa'amamaina o le ea e masani lava ona aofia ai se afi, se ili, se faamama ea ma isi faiga.O lona taʻiala galue o le: o le afi ma le ili i totonu o le masini e faʻasalalau le ea i totonu, ma o le ea faʻaleagaina e ui atu i le faamama o le ea i totonu o le masini ma aveese mea filogia eseese.aveese po'o le fa'aolaina.

Pe mafai e le faamama ea ona aveese formaldehyde e faalagolago i le elemene faamama, aua o le taimi nei, o mea eleelea kasa e pei o formaldehyde e masani lava ona faaitiitia e ala i le faamamaina o le elemene faamama carbon faagaoioia, ma manaoga mo le fausaga fausaga, activated carbon technology ma dose e maualuga.

Afai e maualuga le mea o iai formaldehyde, o le fa'alagolago na'o le fa'amamaina o le ea e le aoga.O le mea lea, o le auala sili e aveese ai formaldehyde o le tatalaina lea o faʻamalama mo le ea.E sili ona lelei le filifilia o se ea faʻamamaina ma le malosi e aveese formaldehyde + faʻaogaina o le ea fou ile fale atoa.
主图00002

02

E ono fa'atauga

E fa'afefea ona filifili se fa'amamā ea talafeagai?E tatau ona mafaufau po o le a le puna o le filogia o loʻo i ai le faʻamamaina, faʻapea foʻi ma le vaega o le potu, ma isi.

1

faamama

O le mata o le faamama e masani ona vaevaeina i le HEPA, activated carbon, malamalama-pa'i koale malulu fa'atekonolosi, ma le leaga ion anion tekinolosi.O le faamama HEPA e masani lava ona fa'amamaina vaega tetele o mea filogia malo;formaldehyde ma isi kasa filogia o lo'o fa'apipi'i ile kaponi fa'agaoioi;ata fa'afeso'ota'i le koale malūlū fa'atekonolosi fa'apipi'i fa'aleaga formaldehyde kasa, toluene, ma isi;le lelei ion anion tekinolosi sterilizes ma faamamaina le ea.
主图0004
2

Volona o le ea mama (CADR)

O le iunite m3/h e mafai ona fa'amamāina x mita kupita o fa'aleagaina o le ea ile itula e tasi.E masani lava, o le vaega o le fale e ✖10 = CADR tau, lea e fai ma sui o le lelei o le faʻamamaina o le ea.Mo se faʻataʻitaʻiga, o se potu e 15 sikuea mita e tatau ona filifili se faʻamamā ea ma se iunite faʻamamaina o le ea o le 150 kupita mita i le itula.

3

Fua Fa'amamāina Fa'aopoopo (CCM)

O le iunite o le mg, lea e fai ma sui o le faapalepale o le faamama.Ole maualuga ole tau, ole umi ole ola ole faamama.O lenei mea e masani ona faʻamoemoeina e le faamama o loʻo faʻaaogaina, lea e iloa ai le tele o taimi e manaʻomia ai le sui.Vaevae i le CCM malo ma le kasa CCM: vagana ai mea filogia malo, o lo'o fa'atusalia e le P, o le aofa'i o togi e 4, se'i vagana ai kasa filogia, fa'atusa e F, o le aofa'i o togi e 4.P, F i le 4th gear e sili ona lelei.

4

fa'atulagaina o potu

O le ea inlet ma fafo o le ea faamama o loʻo i ai le 360-tikeri mamanu annular, ma o loʻo i ai foʻi le ala e tasi le ala ea ma fafo.Afai e te manaʻo e tuʻu e aunoa ma le faʻatapulaʻaina o le mamanu o le potu, e mafai ona e filifilia se oloa faʻatasi ma se mama inlet ma fafo mamanu.

5

pisapisao

O le pisapisao e fesoʻotaʻi ma le mamanu o le ili, le ea fafo, ma le filifilia o le faʻamalama faʻamalama.O le itiiti o le pisapisao o le sili atu lea.

6

Au'aunaga ina ua uma ona fa'atau

A maeʻa le faʻamamaina o le faʻamamaina, e manaʻomia ona sui, o lea e taua tele le auaunaga pe a uma ona faʻatau.

O se fa'amama lelei o le ea e taula'i i le fa'amama vave (maualuga le CADR tau), lelei le fa'amamaina, ma le pisapisao maualalo.Ae ui i lea, o itu e pei o le faigofie o le faʻaogaina, saogalemu ma le maeʻa faʻatau atu e manaʻomia foi ona iloiloina.

03

Metotia tausiga i aso uma

E pei o vai fa'amamā, e mana'omia le fa'amama ea e le aunoa, ma o nisi e ono mana'omia le sui o fa'amama, fa'amama, ma isi mea e fa'atumauina ai lo latou fa'amama.Fa'aleleia i aso ta'itasi ma le tausiga o fa'amama ea:

Tausiga ma Tausiga i Aso Taitasi

Siaki le faamama i taimi uma

O le faamama totonu e faigofie ona faaputuputu pefu ma maua ai siama.Afai e le faʻamamaina ma suia i le taimi, o le a faʻaitiitia ai le faʻaogaina lelei o le faʻamamaina o le ea ma o le ai ai ni aʻafiaga leaga.E mafai ona faʻamamaina e tusa ai ma faʻatonuga, ma e fautuaina e siaki tasi i le 1-2 masina.

Ave'ese pefu lau ili

A tele le pefu i luga o lau ili, e mafai ona e faʻaogaina se pulumu umi e aveese ai le pefu.E fautuaina e fai le tausiga ile 6 masina.

Fa'aleleia fafo o le ta'avale

O le atigi e faigofie ona faʻaputu le pefu, o lea ia solo i se ie susu i taimi uma, ma e fautuaina e faʻamama i le 2 masina.Manatua e aua ne'i oloina i so'o fa'aola pei ole penisini ma vai fa'i e 'alofia ai le fa'aleagaina o le atigi fa'amama e fai ile palasitika.

Aua le kiina le ea faamama mo se taimi umi

O le kiina o le ea faamama i le 24 itula i le aso e le gata ina faʻateleina le mama o le ea i totonu, ae o le a taʻitaʻia ai le tele o meaʻai o le faʻamamaina o le ea ma faʻaitiitia ai le ola ma le aafiaga o le faamama.I lalo o tulaga masani, e mafai ona tatalaina mo 3-4 itula i le aso, ma e leai se manaʻoga e tatalaina mo se taimi umi.

Fa'amama faamama

Sui le elemene faamama o le ea faamama i taimi uma.Fa'amama le elemene fa'amama fa'atasi i le vaiaso pe a ogaoga le fa'aleagaina o le ea.O le elemene faamama e tatau ona suia i masina uma e 3 i le afa tausaga, ma e mafai ona sui i le tausaga pe a lelei le ea.


Taimi meli: Iuni-08-2022