• fa'amama ea siiatoa

O fa'amama ea ose lafoga IQ?

O fa'amama ea ose lafoga IQ?

Ua o'o mai le taumafanafana ma ua leai se asu

Ua leva ona toe faafou le fale

Le fa'amama ea e le o galue?!

Fai atu LEAI i lenei faʻamatalaga!

O fa'amama ea e le na'o le puipuia o le asu

E aveese ai foi mea filogia i totonu e pei ole formaldehyde, benzene, ma ammonia

ete iloa?oo mai le tautotogo ma le taumafanafana

E sili atu le leaga o le ea i totonu nai lo le taumalulu

Fa'ateleina le fa'asa'olotoina o mea filogia i le taumafanafana

Pe a susū le tau, o le a faʻateleina foʻi le faʻasaʻolotoina o mea filogia i totonu e pei ole formaldehyde, benzene, ammonia ma isi mea leaga.Mo meaafale i totonu o le fale, e le faʻasaʻolotoina mea filogia i se taimi puʻupuʻu (atonu e oʻo atu i le 15 tausaga e faʻamalo atoa).

 

Faatasi ai ma i latou, formaldehyde, ua lauiloa o le "muamua fasioti tagata i totonu", e sili atu ona malosi i le tautotogo ma le taumafanafana nai lo le taumalulu.Ona o le tulaga volatilization o formaldehyde o le 19 ° C, pe a maualuga le vevela, o le malosi o le volatilization e sili atu, ma o le maualuga o le formaldehyde o le a faateleina i le 0.4 taimi mo tikeri uma o le faateleina o le vevela, aemaise lava pe a faateleina le vevela i le taumafanafana, o le fa'asa'olotoga o le a sili atu ona malosi, ma fa'atosina e mafai fo'i ona sili atu i le 3 taimi masani.

 

O le mafuaʻaga foi lea na feagai ai le toʻatele o tagata ma faʻalavelave: o loʻu fale ua toe faʻaleleia mo le tele o tausaga, ae o mea filogia e leʻi faʻaumatia.O le taimi lava e oʻo mai ai le tautotogo ma le taumafanafana, e mafai ona ou sosogi manogi leaga.

E leai se ea taamilo i le taumafanafana

A vevela le tau i le taumafanafana, o le ea malulu i le fale e masani lava ona ola mo se taimi umi.Ma e masani lava pe a ki le ea malulu, o faitotoa ma faamalama e tapunia, o le convection i le va o le ea i totonu ma le ea i fafo e faaitiitia, ma e le lamolemole le taamilosaga o le ea.E masani lava, o mea filogia e maua mai meaafale e le mafai ona faʻasalalau lelei.

Fa'ateleina mea filogia totonu

I le tautotogo ma le taumafanafana, o le a faʻatupulaʻia foi le metabolism a le tino ma vaega feʻaveaʻi o otaota eseese o fale, lea o le a sili atu ona ogaoga le leaga o le ea i totonu.O le nofoaga autu e mataituina ai le siosiomaga i totonu na faia asiasiga i luga o le siosiomaga i luga o fale ma fale ofisa, ma maua ai o le eleelea i totonu o le ea i le taumafanafana e sili atu i le 20% maualuga nai lo isi vaitau.

 

O le si'osi'omaga susū ma maualuga le vevela ose "vevela" mo le fa'ateleina o meaola ninii.O suʻesuʻega suʻesuʻega o loʻo faʻaalia ai o le 21% o faʻafitauli o le ea i totonu e mafua mai i le microbial pollution, lea e masani ona aofia ai siama, fungi, pollen, viruses, ma isi. e ulu mai le pefu io tatou tino ma afaina ai o tatou tino.

faitau nei O e mafaufau pea pe tatau ona fa'atau se fa'amama ea?

Guangdong Liangyueliang

fa'amama ea

Fa'ama'i fa'ama'i ea

Aveese le PM2.5 asu lima lua ma le manogi

Fa'atino le fa'ama'i e fa'apala le manogi formaldehyde

Fa'amaoni i le tu'uina atu o le siosiomaga mama i totonu o le ea


Taimi meli: Iuni-18-2022