• fa'amama ea siiatoa

E aoga tele le fa'amamā ea ?

E aoga tele le fa'amamā ea ?

O le toʻatele o tagata e iloa le faʻamamaina o le ea, ae latou te le iloa pe aoga tele o ia mo i tatou, pe a uma ona faʻaaogaina pe i ai moni se aafiaga, o le toʻatele o tagata e popole i le faʻafitauli, pe a fesiligia o matou eleele faʻapolofesa o le a matua tali faʻapolofesa oe. e tatau ona aoga, e manaomia e aiga uma ma ofisa falemai

E mafai ona galue se fa'amamā ea e fa'aopoopo i se faamama ma isi ta'iala e fesoasoani e fa'ate'a ese vaega nei.

Allergens

O allergens o mea ia e mafai ona fa'atupu ai ni tali fa'aletonu i le tulaga o allergies po'o le sela.O le poleni, fagafao, ma le pefu mite o nisi ia o mea e sili ona taatele i le ea.

E mafai ona galue fa'atasi le fa'amamā o le ea ma le fa'amama o le ea (HEPA), i vasega 'ese'ese e sili ona lauiloa e maileia ai allergens i luga o le ea.

 

Vairusi

E pei o allergens, e mafai ona sili atu le lamatia o mea e maua i totonu o le fale mo tagata e maua i le sela ma isi ma'i mama.E mafai ona galue le fa'amamāina o le ea i sina tikeri, ae o le fa'amama e sili atu le aoga i le fa'ate'aina o le ea.

E sili ona lelei le fa'amamāina o le ea ma le HEPA, fa'atasi ai ma le fa'aitiitia o le pefu ma fa'amama le maualuga o lou fale.

 

Formaldehyde

E le gata ina fa'amamāina e le Ea le ea, fa'amama ma le fa'amama, ae fa'apena fo'i i le manogi ma le formaldehyde, pe afai e te fa'ato'a teuteu fale e mafai ona taumafai e fa'aoga e fesoasoani ia te oe e fa'aopoopo i le formaldehyde aafiaga lelei tele.

 

Usu

E mafai fo'i e mea fa'amamā ea fa'apipi'iina ona aveese le asu o le ea, e aofia ai le asu mai afi i laufanua Fa'atuatuaina Punaoa ma le asu tapaa.Ae ui i lea, e mafai e mea faʻamamā ea ona faʻaumatia atoa le manogi o le asu,.

E sili le taofi o le ulaula nai lo le taumafai e fa'amama le ea ua tumu i le asu.O se tasi suʻesuʻega Trusted Source i mea e faʻamamaina ai le ea na iloa ai e itiiti se mea na faia e nei masini e aveese ai le nicotine mai le ea i totonu.

 

Toxin totonu

E le gata e ono avea lou fale ma puna o allergens ma faʻafefe i luga o le ea, ae e mafai foi ona avea ma puna o toxins i totonu o le fale mai mea faʻamama, mea tau tausiga a le tagata lava ia, ma isi mea.

A ola nei vaega i le ea, e mafai ona afaina ai lou tino.E mafai fo'i ona maileia e fa'amama le ea i totonu o le fale, ae o le auala sili e fa'ate'a ai mea oona i totonu o lou fale o le fa'aitiitia o lo latou fa'aoga i le mea muamua.


Taimi meli: Sep-22-2021