• fa'amama ea siiatoa

O a auala fa'aleleia i aso ta'itasi o le fa'amama ea?

O a auala fa'aleleia i aso ta'itasi o le fa'amama ea?

https://www.lyl-airpurifier.com/

E pei o vai fa'amamā, e mana'omia le fa'amama ea e le aunoa, ma o nisi e ono mana'omia le sui o fa'amama, fa'amama, ma isi mea e fa'atumauina ai lo latou fa'amama.Tausiga i aso ta'itasi ma fa'atumauina o fa'amamā ea: Tausiga ma Tausiga

Siaki le faamama i taimi uma

A tele le pefu i luga o lau ili, e mafai ona e faʻaogaina se pulumu umi e aveese ai le pefu.E fautuaina e fai le tausiga ile 6 masina.

Ave'ese pefu lau ili

O le atigi e faigofie ona faʻaputu le pefu, o lea ia solo i se ie susu i taimi uma, ma e fautuaina e faʻamama i le 2 masina.Manatua e aua ne'i oloina i so'o fa'aola pei ole penisini ma vai fa'i ina ia 'alofia ai le fa'aleagaina ole atigi fa'amama e fai ile palasitika.

Fa'aleleia fafo o le ta'avale

O le kiina o le ea faamama i le 24 itula i le aso e le gata ina faʻateleina le mama o le ea i totonu, ae o le a taʻitaʻia ai le tele o meaʻai o le faʻamamaina o le ea ma faʻaitiitia ai le ola ma le aafiaga o le faamama.I lalo o tulaga masani, e mafai ona tatalaina mo 3-4 itula i le aso, ma e leai se manaʻoga e tatalaina mo se taimi umi.

Fa'amama faamama

Sui le elemene faamama o le ea faamama i taimi uma.Fa'amama le elemene fa'amama fa'atasi i le vaiaso pe a ogaoga le fa'aleagaina o le ea.O le elemene faamama e tatau ona suia i masina uma e 3 i le afa tausaga, ma e mafai ona sui i le tausaga pe a lelei le ea.

O fa'amama ea e mitiia mea filogia, puipuia le soifua maloloina o tagata o le aiga, a'oa'oina le malamalama o le tausiga, ma fa'afaigofie ona fa'aoga ma tumau le fa'amama o le ea.O le a se isi malamalama itiiti e te iloa e uiga i le faʻamamaina o le ea?Tatou faasoa!

18

Taimi meli: Iul-02-2022